ePASO
Firma LoVo wprowadziła na polski rynek innowacyjne rozwiązanie pod nazwą ePASO, czyli Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych. Platforma ePASO to narzędzie analityczne, umożliwiające kontrolę skuteczności kanałów komunikacji marketingowej poprzez śledzenie przychodzących kontaktów telefonicznych. Takiej usługi jeszcze nie było! Usługa polega na przydzieleniu Klientowi wirtualnej numeracji telefonicznej, która zostaje przekierowywana na stacjonarne i/lub komórkowe numery telefonów Klienta. W efekcie każdy telefon przychodzący z różnych komunikatów, ogłoszeń i reklam jest odróżniany i rejestrowany. Usługa realizowana jest na bazie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych. Spółki z Grupy LoVo od lat wpływają na kształtowanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce. Bez przerwy pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, które z dużym zainteresowaniem są przyjmowane przez naszych Klientów. Jednym z takich innowacyjnych na polskim rynku rozwiązań jest właśnie ePASO! Usługa ePASO dostępna jest już od 61,50 zł brutto /mc. Zobacz pełny cennik.
Dla kogo?
- osoby zarządzające efektywnością wydatków marketingowych,
- kontrolerzy skuteczności kanałów komunikacji marketingowej,
- osoby zajmujące się sprzedażą i kontrolą sił sprzedażowych,
- twórcy komunikatów, reklam, ogłoszeń,
- call center.
Korzyści
- niskie koszty miesięczne,
- automatyzacja procesów biznesowych przy planowaniu i zarządzaniu wirtualną numeracją,
- optymalizacja: wydatków, procesów biznesowych, kontroli, jakości, komunikatów,
- zarządzanie aktywnością i czasem pracy pracowników,
- możliwość zestawiania raportów ze „śledzenia wirtualnej numeracji”.
Zastosowanie
Usługa ePASO służy do pomiaru efektywności różnych kanałów komunikacji marketingowej:
- reklam w portalach internetowych i ogłoszeń w serwisach ogłoszeniowych,
- outdooru, bannerów ulicznych i balkonowych etc.,
- ogłoszeń prasowych, ulotek, drukowanych materiałów informacyjnych,
- reklam radiowych i telewizyjnych z podawanym numerem telefonu.